Wednesday, February 16, 2011

1 day.. padan muka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ape punye sial la... aku nak g claz,tp smpi2 claz jea aku tgk penuh org tua.. de seminar kempen org2 tua pe plak ntah.. kpale hanjing tol.. aku unye la smangat bgn awal2 bia pun ple rse berat jea kan? damn tol... tp nsb bek nasik yg aku bli td sedap!!! gud combination of lauks pauks.. ahaaaaaa... lega sket ati nih.. tp aku still xpuasa ati.. bukan senang aku nak semangat g claz.. hadoyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy..... rmbt pun xg potong g.. aku trase yg rmbt aku terlebih hardcore la plak.. takut gak aku if dekan nmpk kang,gugur misai org tua tuh.. agagagagagagagaga~ ape punye turrrrrrrrr la tmpt aku stdy nih.. mcm la if rmbt pendek kte bole jd pandai... bia jea la if students nak rmbt pjg.. (spe sokong sy buat tgn mcm gnie.. ) hak3.. da la.. aku pun ati tgh suam2 g nih.. kang lg byk aku mencarut plak... :)

No comments:

Post a Comment